tisdag 17 maj 2011

Tråkig tisdag

Idag har det inte varit någon rolig dag.
Det var tjafs på jobb, usch. Det är aldrig roligt.
Nästa vecka har vi "hälsovecka", så vi har en massa att planera inför det. Jag skall rita en karta till vår orientering, jag????? jag kan inte rita alltså. Har försökt ta hjälp av google earth, men huset jag jobbar i är inte byggt ännu på de bilderna!
Vädret var också dåligt idag, regnet öste ner. Sedan fick jag ont i huvudet.
Hem och laga middag innan jag skulle på föräldramöte och barnen på fotbollsträning. Stressigt!
Som tur var så kom min gulliga mamma och hjälpte mig,så jag fick en 20 min "powernap", underbart!
Nu ikväll mejlade sambon från grannlandet och sa att han inte kom ihåg pinkoden till sin mobil och han hade bara en gång kvar att testa innan den låste sig :(
Nä, det är nog bäst att den här dagen tar slut nu, innan mer tråkigheter händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar